کد خبر : 171
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:00

استفاده از آیینه برای دکوراسیون مینیمال منزل

استفاده از آیینه برای دکوراسیون مینیمال منزل

آینه ها و روش های استفاده از آنها در دکوراسیون منزل هیچ قانون ثابتی در دکوراسیون منزل وجود ندارد ، اما دکوراتورها در مورد نقش مهم آینه در دکوراسیون منزل توافق دارند زیرا آینه ها نور ،عمق و حس وسعت را به مکان القا میکنند. بنابراین اگر شما هم از این وسیله نه تنها بخاطر

استفاده از آیینه در دکوراسیون مسکن

آینه ها و روش های استفاده از آنها در دکوراسیون منزل هیچ قانون ثابتی در دکوراسیون منزل وجود ندارد ، اما دکوراتورها در مورد نقش مهم آینه در دکوراسیون منزل توافق دارند زیرا آینه ها نور ،عمق و حس وسعت را به مکان القا میکنند. بنابراین اگر شما هم از این وسیله نه تنها بخاطر کابرد مهم آن بلکه برای دکوراسیون میخواهید از آن استفاده کنید بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید.

قاب آینه

قاب آینه بخشی از این بازی دکوراسیون است ، قاب های فلزی و همچنین قاب های چوبی متفاوتی برای آینه ها وجود دارد که هر یک سبک خاص خود را دارند و هر کدام حس و حالی خاص به فضا میدهند. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ قاب به هارمونی دکوراتیو توجه شود.

مکان های مناسب برای قرار دادن آینه

از آینه ها می توان در چندین مکان داخل خانه ، اتاق خواب ، اتاق ناهار خوری و البته سرویس بهداشتی استفاده کرد. همچنین به طراحان داخلی توصیه می شود که آینه ای را در ورودی خانه قرار دهند ، که باعث ایجاد فضای وسیع و راحتی می شود ، علاوه بر این می توانیم نگاهی سریع به ظاهر قبل از خروج از خانه داشته باشیم وحتی آینه را می توان در راهروهای باریک قرار داد.با نور طبیعی ضعیف به دلیل تأثیر آن بر حس وسعت مکان می افزاید.

آینه اتاق خواب

وجود آینه در اتاق خواب احساس راحتی و جاداری را نیز ایجاد می کند ، خصوصاً اگر فضای اتاق کوچک باشد. بهتر است در اتاق خواب از آینه های قدی استفاده نمود.

آینه اتاق ناهار خوری

یکی از مکانهای مناسب برای داشتن آینه اتاق ناهار خوری (اتاق غذاخوری) است ، که به تزئین کنندگان توصیه می شود همیشه آینه را در مکانهایی با نور طبیعی ضعیف قرار دهند زیرا آینه تأثیر زیادی برای القا کردن فضای عاشقانه و تخیلی را دارد.

آینه دستشویی

حمام مکانی است که وجود آینه در آن ضروری است. آینه حمام برای انجام امور زندگی روزمره مانند تزئین یا آرایش و سایر موارد ، در بالای ظرفشویی نصب می شود ، ترجیح داده می شود که اندازه آن و اندازه ظرفشویی مطابقت داشته باشد. ، به این معنی که اگر دستشویی کوچک است ، بهتر است یک آینه کوچک به اندازه دستشویی قرار دهید.

همچنین به لطف آینه ها می توان در بعضی از مکان های خانه مانند راهروها و پله ها با آینه و نور بازی کرد. می توان با استفاده از رنگ ها این فضاهای انتقالی را در داخل مناطق زیبایی ایجاد کرد که چشم نواز هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.