کد خبر : 231
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 13:37

برنامه تلویزیونی IMDb آمازون سرانجام در iOS و Android عرضه می شود

برنامه تلویزیونی IMDb آمازون سرانجام در iOS و Android عرضه می شود

به گزارش verege ، سرویس پخش آنلاین رایگان آمازون IMDb TV پس از راه اندازی در سایر سیستم عامل های اصلی در اوایل امسال ، برنامه اختصاصی خود را برای دستگاه های iPhone ، iPad و Android دارد. IMDb TV یک مرکز رایگان برای فیلم ها و سریال های پشتیبانی شده از آگهی و همچنین

به گزارش verege ، سرویس پخش آنلاین رایگان آمازون IMDb TV پس از راه اندازی در سایر سیستم عامل های اصلی در اوایل امسال ، برنامه اختصاصی خود را برای دستگاه های iPhone ، iPad و Android دارد.
IMDb TV یک مرکز رایگان برای فیلم ها و سریال های پشتیبانی شده از آگهی و همچنین نسخه های اصلی سفارشی تولید شده توسط استودیو آمازون است. قبلاً می توانید لیستی از محتوای تلویزیون IMDb را در برنامه اصلی IMDb پیدا کنید ، اما برنامه پخش مستقل این سرویس نبود برای iOS و Android در دسترس است ، یک سخنگو به The Verge ادعا می کند که محتوا هنوز برای پخش از طریق IMDb در دسترس است ، اما برنامه جدید تلویزیون IMDb “برای تجربه جریان ایجاد شده است”.
لیست محتوای تلویزیون IMDb بسیار خوب است ، حتی اگر دارایی های آن به اندازه عنوان های خدمات برتر برتر هیجان داشته باشند ، اما اگر از تبلیغات ناراحت نیستید ، بسیاری از چیزهای عالی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان در سرویس پخش کنید. ، از جمله مستندها و عناوین علمی تخیلی ، درام ها و برنامه های تلویزیونی فراوان برای لذت بردن ، Mad Men ، How to Train Your Dragon ، Schitt’s Creek و Lost اکنون می توانند در این سرویس پخش شوند.
علاوه بر این ، از طریق قرارداد اخیر با Universal ، IMDb TV همچنین برخی از عناوین زنده و متحرک را به طور انحصاری از استودیو پس از اکران در سینماها و اولین نمایش کوتاه در فیلم طاووس پخش خواهد کرد.
این برنامه قبلاً در اکثر دستگاه های پخش جریانی و برخی تلویزیون های هوشمند از جمله Fire TV ، Roku ، Xbox ، Android TV ، دستگاه های Android TV OS ، جدیدترین تلویزیون هوشمند LG ، PlayStation 4 ، Chromecast با Google TV و Nvidia Shield در دسترس بود. همچنین در دسترس است. به عنوان یک کانال رایگان در تجربه Prime Video.
آخرین iMac اپل با طراحی کاملاً جدید و پردازنده M1 عرضه می شود و از هر لحاظ یک قدم بالاتر از 21.5 اینچی قدیمی است به جز تعداد پورت های پشتی. اگر به دنبال یک دستگاه همه کاره هستید برای مصارف خانگی ، iMac جدید 24 اینچی به سختی قابل مقایسه است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.