کد خبر : 232
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 13:37

خطرات ناشی از ادامه استفاده از بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی پس از 2024

خطرات ناشی از ادامه استفاده از بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی پس از 2024

بنیاد “روس کیهان” تأیید کرد که استفاده از بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی پس از سال 2024 خطرات زیادی را در پی خواهد داشت ، و خاطرنشان کرد که این خطرات به دلیل منسوخ شدن و مصرف تجهیزات خواهد بود. بنیاد از طریق حساب رسمی خود گفت که بنیاد  قصد دارد تا سال 2028

بنیاد “روس کیهان” تأیید کرد که استفاده از بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی پس از سال 2024 خطرات زیادی را در پی خواهد داشت ، و خاطرنشان کرد که این خطرات به دلیل منسوخ شدن و مصرف تجهیزات خواهد بود.

بنیاد از طریق حساب رسمی خود گفت که بنیاد  قصد دارد تا سال 2028 از ایستگاه فضایی بین المللی استفاده کند. اما در حال حاضر مشخص است که کشورهای شرکت کننده در این ایستگاه با استفاده از ایستگاه فضایی بین المللی تا پایان سال 2024 موافقت کرده اند. ، بر اساس وب سایت RT.

در بیانیه ای که از جلسه هیئت رئیسه شورای علمی و فنی منتشر شد ، آمده است: “شورای علمی-فنی به بنیاد پیشنهاد می دهد تا به منظور ادامه روند کاوش در زیرساخت های مداری ، طراحی ایستگاه فضایی سرنشین دار ملی ROSS را آغاز کند.”

شورای علمی و فنی به بنیاد توصیه کرد که توسعه طرح های فنی ایستگاه ROSS را آغاز کرده و توسعه طرح اولیه را در برنامه فضایی فدرال مورد تأیید FKP-2025 لحاظ کند.

در همین حال ، شرکت “روس کیهان” تمام موسسات موشکی و فضایی خود را برای حمایت از ایمنی بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی و توسعه سناریویی برای تکمیل عملیات خود مطابق توافق با شرکا اختصاص داد .

پانزده کشور در پروژه ایستگاه فضایی بین المللی شرکت می کنند که پنج مورد از آنها ضروری هستند ، یعنی روسیه ، ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن و آژانس فضایی اروپا.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.