کد خبر : 210
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 18:56

راز مالی که افراد ثروتمند نمی خواهند کسی از آنها مطلع شود

روش های محدودی برای ارتقا و رشد موفقیت آمیز سرمایه گذاری ها وجود دارد

در بعضی مواقع ، به نظر می رسد ثروتمندان در دنیای دیگری زندگی می کنند.

بسیاری از مردم بر این باورند که رازهایی برای پیوستن به طبقه ثروتمند یا نخبه وجود دارد که غالباً شامل ارث بردن یکی از بستگان ثروتمند می شود یا حقیقت این است که این امر ناشی از انگیزه و برنامه ریزی هوشمندانه مالی است.

در حقیقت، آنچه در این مطالب آمده است، 4 “راز” است که می تواند به هر کارگری کمک کند تا ثروت خود را رشد دهد.

  1. پول شما باید برای شما کار کند ، نه برعکس

خرد متعارف می گوید شما برای ایجاد ثروت باید سخت کار کنید و این گفته حقیقت دارد ، اما اگر تنها وسیله درآمد شما شامل زمان معامله برای پول باشد ، امکانات درآمد شما به تعداد ساعات کار محدود می شود

ثروتمندان می دانند که کسب درآمد همیشه به کار سخت و سختی احتیاج ندارد و آنها از هر فرصتی برای تولید منابع جدید درآمد منفعل استفاده می کنند.

درآمد منفعل می تواند از منابع بسیاری از جمله اجاره ملک ، هزینه حق امتیاز برای کارهای خلاقانه یا سرمایه گذاری حاصل شود .

البته ، برای شروع سرمایه گذاری فرد به پول زیادی احتیاج ندارد ، اما تنوع بخشیدن به سبد مالی مهم است تا در معرض خطرات زیادی نباشد.

 

درک هزینه های مرتبط با همه منابع درآمد منفعل مهم است ، به عنوان مثال ، اگر شخصی چندین واحد اجاره ای را مدیریت میکند ، ممکن است هزینه های نگهداری وجود داشته باشد که قسمت زیادی از درآمد را مصرف می کند ، و به همین ترتیب ، هنگام سرمایه گذاری ، ممکن است هزینه های مرتبط باشد با بازده سرمایه گذاری ، مانند کارمزد برای هر یک از فرآیند تجارت یا هزینه نسبت در صندوق های سرمایه گذاری مشترک.و پایین نگه داشتن این هزینه ها به افزایش سود و سود کمک می کند.

 

  1. همراهی با زندگی برخی از افراد ثروتمند هزینه زیادی خواهد داشت

بسیاری از مردم تصور می کنند که ثروتمندان لزوماً زندگی فاخر دارند و گرچه این مورد برای برخی از افراد صادق است ، اما در مورد بسیاری از افراد ثروتمند درست نیست ، زیرا بسیاری از افراد ثروتمند با صرفه جویی در زندگی و سرمایه گذاری قسمت زیادی از درآمد خود به جایگاه خود رسیده اند.

به عنوان مثال ، وارن بافت ، یکی از ثروتمندترین افراد جهان ، در همان خانه ای زندگی می کند که در سال 1958 با قیمت 31500 دلار خریداری کرده است و رئیس آمازون ،  جف بزوس ، ثروتمندترین فرد جهان ، با وجود اینکه میلیاردر شده است ، هنوز هم هوندا آکورد خود را رانندگی می کند .

اجتناب از وسوسه هزینه بیش از حد توان ممکن است دشوار باشد ، اما مقاومت در برابر این وسوسه مهم است ، در غیر این صورت فرد خود را بدهکار می بیند و بنابراین نمی تواند برای آینده پس انداز کند.

از این رو ، لازم است که شخصی بودجه ای را برای خود تعیین کند ، و سعی کند حداقل 20 درصد از درآمد خود را تا حد ممکن کسر و پس انداز کند.

وقتی شخصی افزایش حقوق یا پاداش دریافت می کند ، باید میزان پس انداز یا پس انداز ماهانه خود را افزایش دهد. اگر بدهکار است ، باید سعی کند آن را پرداخت کند.

 

  1. زمان ارزشمندترین واحد پول است

وقتی نوبت به سرمایه گذاری می رسد ، ارزشمندترین دارایی فرد وقت است و پولی که شخص در اوایل زندگی خود به آن کمک می کند ، به لطف بهره مرکب ، با ارزش تر از پولی است که بعداً کمک می کند .

در ابتدا ، او فقط سود اولیه خود را کسب خواهد کرد ، اما با گذشت زمان ، او شروع به کسب سود می کند ، که به افزایش سریع تر تعادل او کمک می کند. به عنوان مثال ، اگر کسی در سن 25 سالگی 10،000 دلار سرمایه گذاری کند ، این مبلغ بیش از 217،000 دلار در سال خواهد بود در این زمان او با در نظر گرفتن نرخ بازده سالانه 8 درصد به 65 می رسد ، اما اگر 10 سال صبر کند تا 10 هزار دلار سرمایه گذاری کند ، در نهایت فقط 101000 دلار خواهد بود.

شکی نیست که سهم اندکی با گذشت زمان می تواند به مقدار زیادی تبدیل شود ، بنابراین بهتر است از این لحظه شروع کنید تا اینکه صبر کنید تا بعداً.

  1. بهتر است که به تنهایی جلو نروید

یک واقعیت مهم این است که ثروتمندان لزوماً از بسیاری از امور مالی یا سرمایه گذاری اطلاع ندارند ، اما ارزش مشاوره تخصصی را درک می کنند.

در حالی که برخی از افراد ممکن است از هزینه استخدام یک مشاور مالی برای مدیریت پول خود ناامید شده باشند ، افراد ثروتمند می دانند که با کمک یک مشاور پول آنها می تواند سریعتر از آنچه که آنها به تنهایی مدیریت می کردند رشد کند.

مشاور مالی ممکن است بتواند برای دستیابی سریعتر به اهداف مالی مورد نظر ، سرمایه گذاریها یا استراتژیهایی را پیشنهاد کند که تصور یا توسط آنها در نظر گرفته نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.