کد خبر : 180
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:14

فناوری هایی که در آینده می توانند جهان را تغییر دهند

فناوری هایی که در آینده می توانند جهان را تغییر دهند

در پنج سال گذشته شاهد جهش های عظیمی در فناوری بوده ایم. از تلفن های هوشمند ، رایانش ابری ، تا تبلت های چند لمسی. اینها همه نوآوری هایی است که انقلابی در نحوه زندگی و کار ایجاد کرده است. با این حال ، باور کنید یا نکنید ، ما در ابتدای راه هستیم ،

در پنج سال گذشته شاهد جهش های عظیمی در فناوری بوده ایم. از تلفن های هوشمند ، رایانش ابری ، تا تبلت های چند لمسی. اینها همه نوآوری هایی است که انقلابی در نحوه زندگی و کار ایجاد کرده است. با این حال ، باور کنید یا نکنید ، ما در ابتدای راه هستیم ، زیرا فناوری در آینده حتی بیشتر پیشرفت خواهد کرد. ممکن است روزی فرا برسد که ما مانند مردم فیلم های علمی تخیلی زندگی کنیم.

بیایید به دنیای واقعی ، دنیای واقعی برویم ، نه داستان علمی. برای شناختن محصولاتی که انقلابی در جهان ایجاد می کنند. آماده شوید تا به دنیای مجازی بروید و با آن تعامل کنید. بیایید با هم فناوری های آینده را کشف کنیم.

Google Glass:

واقعیت مجازی از شبیه سازی های آزمایشی گرفته تا کاربردهای آموزشی به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است. گوگل این مسئله را پذیرفته و از طریق عینک گوگل چندین گام بلند برداشت. از طریق این عینک ، می توانید خلاصه ای از شبکه های رسانه های اجتماعی ، متن نمایش داده شده ، نقشه گوگل را مشاهده کنید ، از طریق GPS پیمایش کنید و عکس بگیرید. می توانید آخرین به روزرسانی ها را هنگام حضور در محل دریافت کنید.

این واقعاً همان چیزی است که ما آن را چشم انداز می نامیم. در حال حاضر این دستگاه فقط با قیمت 1500 دلار در دسترس برخی از توسعه دهندگان است اما انتظار داریم سایر شرکت های فناوری سعی کنند آن را با قیمت مناسب برای مصرف کننده عرضه کنند.

دستگاه چاپ سه بعدی:

همانطور که از عنوان پیداست ، چاپ سه بعدی فناوری است که می توانید از طریق آن طراحی های دیجیتالی را به یک محصول جامع و واقع گرایانه تبدیل کنید. این یک ایده جدید برای صنایع پیشرفته مکانیکی نیست ، اما یک چاپگر سه بعدی شخصی قطعاً یک ایده انقلابی است.

هر کس می تواند شکل خود را ایجاد کند ، بدون تایید هیچ تولید کننده غول پیکر … !! حتی جیمز باند استون مارتین که در این فیلم سقوط کرد ، محصولی با چاپ سه بعدی بود.

reprap یکی از چاپگرهای سه بعدی شخصی است که می توان آن را با 2799 دلار پرداخت کرد. ممکن است قیمت بالایی به نظر برسد اما شما می توانید چندین مدل تولیدی از خودتان بدست آورید ، در مورد این مقایسه قیمت مناسب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.