کد خبر : 41
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 9:24

قاسمی‌نژاد: رحمتی مخالفتی با حضور من در استقلال نداشت

قاسمی‌نژاد: رحمتی مخالفتی با حضور من در استقلال نداشت
مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت، اگر باشگاه استقلال پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت می‌کرد، سیدمهدی رحمتی مخالفتی با جدایی او نداشت.

امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم فوتبال پدیده درباره منتفی شدن انتقالش به استقلال اظهار داشت: بعضی وقت‌ها سکوت شرافتی دارد که صحبت کردن ندارد. احساس می‌کنم که سکوت کنم بهتر است. کمال افتخار من است که باشگاه استقلال به من پیشنهاد داد، ولی بهتر است که صحبتی نکنم. اگر پول نقد به باشگاه شهر خودرو (پدیده)‌ می‌رسید باشگاه رضایت‌نامه‌ام را می‌داد. من این موضوع را واگذار کرده‌ام به خدا. در حال حاضر هم مشکلی ندارم. تصمیم بر این شد که بهتر از نیم‌فصل اول در خدمت تیم پدیده باشم.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، درباره اینکه در زمان مذاکره با استقلال، باشگاه پدیده مبلغ رضایت‌نامه را دو برابر کرد، یادآور شد: از ابتدا و طبق صحبت‌مان مبلغ رضایت‌نامه من سه میلیارد تومان بود. سیدمهدی رحمتی هم به من گفته بود که اگر پول رضایت‌نامه‌ام پرداخت شود مخالفتی با جدایی و حضورم در استقلال ندارد. من اول فصل می‌خواستم از پدیده جدا شوم، اما رحمتی از من خواست که در تیم بمانم. در نیم‌فصل هم قصد جدایی داشتم، ولی به هر دلیلی ماندنی شدم. در آخر فصل هم باید ببینیم چه پیش می‌آید و با یک تصمیم منطقی از پدیده جدا می‌شوم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که در نیم‌فصل از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته است یا خیر، ‌گفت: من هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه پرسپولیس نداشتم. البته پیشنهاد غیررسمی داشتم!

قاسمی‌نژاد درباره خوشحالی‌اش بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالی من دلی بود و نیازی به توضیح ندارد و به هیچکس هم ربطی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.