کد خبر : 200
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 18:06

ماسک طبی معجزه آسا برای مهار ویروس کرونا به لطف فناوری

ماسک طبی معجزه آسا برای مهار ویروس کرونا به لطف فناوری

یک ماسک طبی معجزه آسا که ویروس کرونا را در عرض چند دقیقه از بین می برد یک شرکت کانادایی موفق به تولید ماسک پزشکی شده است که ویروس کرونا را تقریباً به طور کامل از بین می برد. ویژگی های این ماسک چیست؟ برای مهار ویروس کرونا ، ماسک ها به یک نیاز اساسی

یک ماسک طبی معجزه آسا که ویروس کرونا را در عرض چند دقیقه از بین می برد

یک شرکت کانادایی موفق به تولید ماسک پزشکی شده است که ویروس کرونا را تقریباً به طور کامل از بین می برد.

ویژگی های این ماسک چیست؟

برای مهار ویروس کرونا ، ماسک ها به یک نیاز اساسی تبدیل شده اند.

فن آوری پیشرفته

این شرکت در بیانیه رسانه ای گفت که تیم دانشمندان در دانشگاه تورنتو اثر این ماسک را که (TrioMed Active Mask Type IIR) نامیده می شود ، آزمایش کردند و توانایی لایه بیرونی آن را برای غیرفعال کردن ویروس کرونا با استفاده از موارد بیشتر تأیید کردند. بیش از 99 درصد ، همانطور که در وب سایت RTL ذکر شده است. بیانیه این شرکت اضافه کرده است که طبق مطالعات انجام شده ویروس جدید کرونا حداقل 7 روز بر روی سطح ماسک های معمولی باقی می ماند ، اما ماسک جدید به لطف فناوری ضد میکروبی در عرض چند دقیقه ویروس را از بین می برد که خطر عفونت را به روشی بی سابقه کاهش می دهد.

در بیانیه ای که توسط (اخبار سیم) گزارش شده است ، پیر ژان مسیه ، رئیس هیئت مدیره شرکت تولید کننده این  ماسک گفت: “این اولین و تنها ماسک پزشکی است که از نظر علمی ثابت شده است که قادر به خنثی کردن اثر ویروس کرونا است. ” مسیه افزود: “ما سالها میلیونها سال صرف این فناوری ضد میکروبی کرده ایم و محصولات ما توسط کادر پزشکی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند و توسط کیفیت اثبات شده شخص ثالث آزمایش می شوند.” در این بیانیه همچنین عنوان شده است که ماسک جدید موفق به از بین بردن انواع دیگر بیماری ها مانند MRSA (اورئوس مقاوم به متی سیلین) و ویروس مسئول آنفلوانزا می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.