کد خبر : 183
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:20

بزرگترین مزرعه خورشیدی استخراج بیت کوین

بزرگترین مزرعه خورشیدی استخراج بیت کوین

بزرگترین مزرعه خورشیدی استخراج بیت کوین در مونتانا، ایالات متحده آمریکا شرکت Madison River Equity قصد دارد برای استخراج بیت کوین یکی از بزرگترین مزارع خورشیدی را در مونتانا آمریکا ایجاد کند. Cryptoslite روز شنبه گزارش داد: “این پروژه یک مزرعه خورشیدی 300 مگاواتی در پوتی است که قرار است مراکز داده را از طریق

بزرگترین مزرعه خورشیدی استخراج بیت کوین در مونتانا، ایالات متحده آمریکا

شرکت Madison River Equity قصد دارد برای استخراج بیت کوین یکی از بزرگترین مزارع خورشیدی را در مونتانا آمریکا ایجاد کند.

Cryptoslite روز شنبه گزارش داد: “این پروژه یک مزرعه خورشیدی 300 مگاواتی در پوتی است که قرار است مراکز داده را از طریق برق برای تکمیل استخراج ارزهای مجازی تأمین کند”.

استخراج بیت کوین

استخراج سکه فرآیند تولید سکه های جدید با استفاده از رایانه ، برای حل الگوریتم ها و رمزگشایی کدهای ریاضی پیچیده است.

کاربران بیت کوین – که به طور مجازی “استخراج کنندگان” نامیده می شوند – داده ها و معاملات را در زنجیره های حسابداری ذخیره و ثبت می کنند که هرکدام “زنجیره بلوک” نامیده می شوند ، که مشابه یک دفتر کل در دنیای حسابداری است.

جزئیات پروژه

Atlas Power قرار است پس از دریافت مجوزهای لازم Madison River Equity ، پروژه را خریداری کند و از آرایه خورشیدی برای تأمین انرژی استخراج خود که دارای مجوز کار 75 مگاوات از ایالت هستند استفاده کند.

Equity River Madison یکی از شرکتهای تابعه شرکتی به نام FX Solution است که مرکز داده اطلس پاور را که در نزدیکی پروژه پیشنهادی خورشیدی واقع شده است ، توسعه داده و اداره می کند و مین های نیروگاه اطلس در حال گسترش پردازنده های گرافیکی خود هستند.

Atlas Power قصد دارد GPU های خود را با افزودن 8 ساختمان جدید در کوتاه مدت گسترش دهد ، و هزاران GPU اضافی نیز برای تسهیل تنوع در مراکز داده در نظر گرفته شده است ، فراتر از کدگذاری در طیف وسیع تری از مشاغل پیشرفته فناوری.

هدف پروژه

هدف نهایی این پروژه تأمین تأسیسات معدن با برق – تولید شده توسط انرژی خورشیدی – و ذخیره برق باقیمانده در شبکه است.

توسعه دهندگان گفتند که مزرعه بیت کوین با انرژی خورشیدی توانایی تأمین نیرو در حدود 40،000 خانه را خواهد داشت ، که بیشتر از Putti است که حدود 15،000 است.

طبق گزارشی از سوی انجمن صنایع انرژی خورشیدی ، مونتانا در سه ماهه چهارم سال 2020 فقط 116 مگاوات ظرفیت خورشیدی نصب شده داشت و در ایالات متحده رتبه 43 را دارد.

از سوی دیگر ، پروژه های انرژی های تجدیدپذیر مورد انتقاد قرار می گیرند ، زیرا دولت توسعه آنها را گسترش می دهد و بسیاری از موسسات در زیرساخت های حیاتی هنوز قادر به بررسی اثر کربن آنها نیستند.

مشکلات بیت کوین

بسیاری از مسسات به دنبال اطمینان از بیت کوین هستند ، به شرطی که قبل از استفاده از قوانین انتقال سبز را تأیید کنند. آنچه که متخصصان می گویند در حال حاضر دستیابی به آن دشوار است ، زیرا این حفاری الکترونیکی برای استخراج این طلای فرضی مقدار زیادی انرژی مصرف می کند ، که به نوبه خود نیاز به کار اغراق آمیز دارد.

اصطلاح استخراج به عنوان یک توصیف مفهومی ارائه می شود ، زیرا بیت کوین توسط رایانه های تخصصی ایجاد می شود که نشانه های صحیح (“کلیدهای هش”) را جستجو می کنند ، درست مثل حفاری طلا.

استخراج بیت کوین 0.24٪ از کل تولید برق جهان 25،082 TWh را مصرف می کند در حالی که کل مصرف برق جهانی 20،863 TWh است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.