کد خبر : 184
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:20

نکاتی که باید هنگام خرید مسکن در نظر بگیرید

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند ، یک مکان امن است و با توجه به تعدد شرکت های املاک و مستغلات و در دسترس بودن واحدهای مختلف ، شخص خود را در بین گزینه ها و عواملی که باید در نظر گرفته شود گم می کند. در زیر ما 10 مزیت مهم را که باید هنگام خرید املاک و مستغلات در نظر بگیریم ، با توجه به Indigo Real Estate برای شما بیان میکنیم:

  1. موقعیت جغرافیایی و مجاورت

مکان یک عامل مهم و مهم در فرآیند انتخاب است ، زیرا تحت تأثیر قرار نمی گیرد و پایدار می ماند. با توجه به این عامل مهم ، باید نزدیك بودن محل سكونت به حمل و نقل عمومی را در نظر داشت. و اگر فرزند دارید باید به دنبال مکانی باشید که نزدیک به موسسات آموزشی مانند مهدکودک ها و مدارس باشد.

اگر تازه ازدواج کرده اید به دلیل اجتناب ناپذیری نیاز شما به این عوامل مهم ، در آینده نیز همین امر اعمال می شود. علاوه بر این ، شما همچنین باید به دنبال مکانی باشید که نزدیک به امکانات مهم خدماتی مانند: سوپرمارکت ، داروخانه ، کلینیک پزشکی ، مرکز خرید ، پمپ بنزین و سایر امکانات مورد نیاز در زندگی روزمره باشد. همانطور که مشخص است ، مجتمع های ویلایی مسکونی باید همیشه مراکز خرید خاص خود را با فروشگاه های خرده فروشی زیادی داشته باشند ، زیرا این یک گزینه ایده آل است که مزایای مناسبی را برای ساکنان فراهم می کند

  1. مشاوران و سازندگان

کیفیت پروژه های قبلی توسعه دهنده املاک و مستغلات چگونه است؟ خاص است؟ آیا انتظارات و وعده هایی را که داده است برآورده می کند یا فراتر می رود؟ آیا براساس تجربیات شخصی شما یا دوستانتان در گذشته قابل اعتماد هستند؟ سابقه نگهداری و خدمات پس از فروش آنها چیست؟ رابطه توسعه دهنده املاک و مستغلات با شما پس از اتمام روند فروش به پایان نمی رسد ، اما این رابطه پس از آن ادامه می یابد تا نیازهای بعدی شما را برآورده کند و اطمینان از درست بودن انتخاب شما را افزایش دهد. بنابراین شما باید مطالعات و تحقیقاتی را به تنهایی یا با دیگران انجام دهید.

  1. کیفیت املاک و ساخت و ساز

کیفیت و کیفیت املاک ارائه شده همان چیزی است که سازنده واقعی را از دیگران متمایز می کند. در حالی که برخی از ویژگی ها فقط سازه های اساسی و فاقد تجهیزات هستند ، برخی دیگر که به ازای هر فوت مربع یکسان هستند ، ویژگی های دیگری مانند وسایل دیواری ، کف مرمر ، لوازم آشپزخانه مدرن ، سیستم خانه های هوشمند و موارد دیگر را ارائه می دهند.

  1. فضا

بیشتر افراد ، در جستجوی املاک و مستغلات ، فاکتور استفاده طولانی مدت و عواملی را که نیازهای آنها را در آینده تغییر می دهد ، در نظر نمی گیرند. شما ممکن است در حال حاضر تازه ازدواج کرده باشید و به همین دلیل فقط به فضای کمی احتیاج دارید ، اما در عرض چند سال ممکن است با افراد دیگر به خانواده کوچک خود بپیوندید و اقوام و دوستان زیادی پیدا می شوند که اغلب به شما سر می زنند و حتی در بعضی از افراد با شما می مانند موارد این امکانات را در نظر بگیرید.

حداقل سه یا چهار اتاق خواب را با مزایای آن پیدا کنید. خانه های بزرگ شهری یا ویلایی به ارائه امکانات زندگی راحت کمک می کند. گزینه های شما همچنین باید شامل خانه هایی باشد که پنجره های بزرگی دارند که در معرض نور شدید آفتاب هستند و باعث می شوند فضای اتاق بیشتر شود.

  1. ویو

لذت بردن از قهوه صبحانه خود در آخر هفته ها در حالی که از منظره بازار ماهی یا خطوط برق مقابل خود لذت می برید ، کار سختی خواهد بود. متناوباً ، نمایی از جریان های تازه و آبشارهای پر زرق و برق را تصور کنید ، با پرندگان جیرجیرک و پرندگان  که یک مکان موسیقیایی و شاعرانه به مکان می دهند. یا با نور شمع و موسیقی آرام از شام خود در کنار عزیزان لذت میبرید. ویوهای همانند آب ، سرسبزی ، و عناصری که شکوه و زیبایی صحنه را تکمیل می کنند و بسیاری از نگرانی ها و تنش های زندگی را در ریتم روتین آن جای می دهند و از بین می برند را انتخاب نمایید.

  1. هزینه خدمات

باید مراقب هزینه های منظم ماهانه یا سالانه خود باشید ، از جمله هزینه برق و آب و برق. همچنین باید هزینه هایی را که ممکن است پس از اتمام مراحل خرید برای نگهداری مجتمع مسکونی به وجود بیاید ، در نظر بگیرید. برای تأمین این هزینه های جزئی باید بودجه ای اختصاص دهید. برخلاف تصور عمومی ، هزینه های نگهداری ویلا معمولاً از نظر هزینه بسیار کمتر از هزینه های نگهداری آپارتمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.