کد خبر : 204
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 18:29

یک مدیر باشید ، نه یک کارمند !

یک مدیر باشید ، نه یک کارمند !

نکاتی که باید قبل از اینکه کار خود را شروع کنید به آن توجه کنید اشتیاق به تنهایی برای شروع کار شخصی شما کافی نیست   شاید شما از قوانین شغلی خسته شده اید ، رئیس شما آینده شغلی شما را کنترل می کند یا رویایی دارید که می خواهید از طریق پروژه خود به

نکاتی که باید قبل از اینکه کار خود را شروع کنید به آن توجه کنید

اشتیاق به تنهایی برای شروع کار شخصی شما کافی نیست

 

شاید شما از قوانین شغلی خسته شده اید ، رئیس شما آینده شغلی شما را کنترل می کند یا رویایی دارید که می خواهید از طریق پروژه خود به آن برسید ، همه اینها دلایلی است که شما را به ورود به دنیای تجارت سوق می دهد.

اما اگرچه اشتیاق بسیاری را ترغیب می کند تا برای شروع پروژه های خود شغل خود را ترک کنند ، اما بسیاری از موانع ممکن است با مبتدیان روبرو شوند ، بنابراین ما با توجه به تجربیات قبلی تعدادی از بازرگانان و کارشناسان مدیریت در سراسر جهان ، نکات مهمی را به شما می دهیم که ممکن است اجتناب کند شما در پروژه خود شکست نخورید.

ابتدا باید ایده پروژه را تهیه کرده ، میزان نیاز بازار به آن را مطالعه کنید، همچنین برنامه ای برای اجرای ایده تهیه کرده و سپس دستورالعمل های زیر قبل از ادامه کار ، راه را برای شما روشن می کنند.

بازار را مطالعه کنید

اگر می خواهید در زمینه تجربه قبلی خود زمینه جدیدی را وارد کنید ، بهتر است صبر کنید و قبل از تأسیس شرکت خود به عنوان کارمند در این زمینه کار کنید.

این توصیه توسط مهندس و کارآفرین مصری ، محمد الباز ، صاحب آکادمی آموزشی “Work Business” داده شده است ، که می گوید کار در یک شرکت در زمینه پروژه شما ، حتی به صورت رایگان ، باعث صرفه جویی زیادی در شما خواهد شد.

ذهن خود را آماده کنید

شما باید طولانی فکر کنید و عواقب هر تصمیم را در نظر بگیرید ، آیا کار خود را رها می کنید تا روی پروژه خود تمرکز کنید ، یا برای مدت دیگری به کار خود ادامه می دهید.

و اگر شرکایی دارید ، باید کارها را بین خود تقسیم کنید ، به طوری که هر یک از شما بتواند روی وظیفه خود تمرکز کند و سپس می توانید روی شغل خود کار کنید و بخشی از وقت خود را برای پروژه خود اختصاص دهید.

 صبر و سپس صبر

انتظار نداشته باشید که از اولین تلاش به هر آنچه می خواهید برسید ، صبور باشید و از ناامیدی دور شوید.

تلاش را متوقف نکنید ، و به دنبال دلایل شکست تلاشهای قبلی بگردید ، و آنها را مورد خطاب قرار دهید ، زیرا همه کسانی که شرکتهای خود را تأسیس کردند با مشکلات زیادی روبرو شدند ، از عدم اعتقاد اطرافیان به ایده خود ، تا اجرای ضعیف وظایف کارمندان یا کارگران پروژه و همچنین کمبود سرمایه ، اما در نهایت اگر برنامه شما واضح و واقع بینانه باشد می توانید موانع را برطرف کنید. دلایل ناموفق بودن تلاش های قبلی را بیابید و آنها را برطرف کنید

به بازاریابی توجه کنید

صاحبان مشاغل کوچک معمولاً روی کیفیت محصول و روشهای توسعه تمرکز می کنند و از جنبه بازاریابی علی رغم اهمیت زیاد آن غفلت می کنند. قانونی در تجارت وجود دارد که می گوید بازاریابی بد برای یک محصول خوب منجر به شکست آن می شود ، در حالی که بازاریابی خوب برای یک محصول متوسط ​​منجر به موفقیت آن می شود.

کلمه بازاریابی به معنای روشی نیست که محصول یا خدمات فقط به مردم ارائه می شود ، بلکه یک سری طولانی از فرآیندهای مداوم است که از نحوه ارائه به مشتری ، تا تحویل محصول به وی آغاز می شود ، و همچنین خدمات پس از فروش و روش های خدمات مشتری با کاربران.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.